כלי קידום אתרים: הכלים הנפוצים, כיצד משמשים ולמה צריך אותם?

שוקלים להתחיל להשתמש בכלים דיגיטליים של קידום אתרים אורגני, אבל לא לגמרי בטוחים מה בחינם, מה בתשלום ומה כל כלי מציע? בשורות הבאות, ריכזנו את כל המידע הרלוונטי, כולל דגשים הנוגעים לאחת התוכנות המובילות כיום בעולם של קידום אתרים – תוכנת SEOSHARK.

הקדמה קצרה: SEO וכלים דיגיטליים לניתוח נתונים

בעולם הדיגיטלי של היום, חיזוק נוכחות האונליין של כל עסק היא חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית שיווק עסקית. אופטימיזציה למנועי חיפוש, מה שנקרא במגוון כינויים גנריים שונים כמו SEO, קידום אתרים אורגני ועוד, הינה פעולה אשר ממלאת תפקיד מרכזי בהתברגות גבוהה בתוצאות מנועי החיפוש. עם זאת, אופטימיזציה של אתר למנועי חיפוש יכולה להיות תהליך מורכב, והתהליך הזה דורש הרבה זמן, מאמץ והכי חשוב – כלים דיגיטליים נכונים. כאמור לעיל, בשורות הבאות נציג בפניכם כמה מכלי SEO הנפוצים ביותר בתעשייה. מכלי מעקב אחר מיקום ועד תוכנות לניתוח אתרים, אנו נציג סקירה מקיפה שתעזור לכם להחליט איזה כלי מתאים ביותר לעסק.

כלי מעקב אחר דירוגים ומיקום – SEOSHARK

בין אם אתם מנהלים עסק לוקאלי, כלל ארצי או בכלל אוניברסאלי, מעקב אחר מיקומים בתוצאות החיפוש הוא לא רק המלצה, אלא ממש בגדר חובה. SEOSHARK הוא כלי למעקב אחר מיקום המאפשר לכם לראות היכן האתר שלכם מדורג במנועי חיפוש, כאשר תוכנה זו נחשבת סופר ידידותית למשתמש ומגיעה עם ממשק אינטואיטיבי מאוד המציג דירוגים עבור מגוון רחב של מילות מפתח. כמו כן, הכלי מספק גם תובנות חשובות לגבי דירוג המתחרים, שיכולות לעזור לשפר את דירוגי האתר. יתרה מכך, SEOSHARK מציע גם מעקב אחר קישורים, מה שמקל עליכם לעקוב אחר הקישורים הנכנסים שלכם ולדעת מי מקשר לאתר בכל תקופה נתונה. כדאי לדעת, SEOSHARK מאפשר בדיקת 3 מיקומים בחינם וללא הרשמה!

כלי לחקר מילים ומתחרים – AHREFS

AHREFS הוא כלי SEO פופולרי במיוחד בישראל וגם בעולם, והוא משמש למחקר מילות מפתח וניתוח מתחרים. הכלי מציע מגוון של פיצ'רים, אבל הפופולאריים ביותר הם בדיקת קישורים נכנסים, מחקר מילות מפתח שהמתחרים מדורגים גבוה בהן ומגוון מחקרי תחרות דומים. בעוד כי AHREFS הוא כלי מקיף למדי, יש לו חיסרון מסוים. חיסרונו טמון בכך שהוא עשוי להיות מעט מורכב להבנה עבור מתחילים בעולם ה-SEO. כמו כן, תוכניות התמחור גם די יקרות, מה שאולי לא יתאים למקדמי אתרים שהם עוסקים פטורים, בתחילת דרכם או אפילו עוסקים מורשים.

כלי לניתוח אתרים טכני – SCREAMING FROG

Screaming Frog הוא כלי קידום אתרים טכני, בעודו מנתח, בין היתר, אתרים שגיאות, קישורים שבורים ומטא תיאורים חסרים. הכלי הזה סורק את האתר ומציג נתונים בפורמט שקל מאוד להבין, תוך שהוא מדגיש בעיות שיש לטפל בהן בצורה רוחבית באתר. בד"כ, תוכנה זו אידיאלית עבור מפתחי אתרים, מומחי SEO, וכל מי שמעוניין לבדוק את הביצועים הטכניים של האתר. הכלי מציע גרסה חינמית, אך היא מוגבלת בפונקציונליות שלה.

 CHATGPT וג'ספר (JASPER)

CHATGPT יכול לסייע למצוא את מילות המפתח הנכונות, ליצור כותרות לפוסטים בבלוג, לענות על שאילתות ספציפיות ולספק הצעות לאופטימיזציה של תוכן. באופן די דומה, גם JASPER הוא כלי שעוזר לייצר פוסטים בבלוגים, מאמרים שלמים ולענות על שאילתות שונות בעזרת AI. שני הכלים האלו מגיעים עם ממשקים ידידותיים למשתמש, והם מותאמים במיוחד ליצירת תוכן ושיפור ביצועי האתר ברמה הטקסטואלית.

לסיכום, כמה מילים על SEOSHARK ובחירת כלי נכון ל-SEO

לסיכום, בחירת הכלי המתאים לקידום אתרים חשובה מכיוון שכלים אלו מאפשרים להניע תנועה רבה יותר לאתר האינטרנט, ולעשות זאת בצורה נכונה. ישנם כלים רבים זמינים בשוק, גם בחינם וגם בתשלום, שיכולים לעזור להשיג את המטרות השונות. SEOSHARK הוא כלי נהדר למעקב אחר מיקום ומעקב אחר קישורים נכנסים, ביצוע מחקרי תחרות שונים ועוד. טיפ לסיום מאיתנו, השקיעו בכלים הנכונים לקידום אתרים, ותוכלו לקצור את הפירות של דירוגים גבוהים יותר במנועי חיפוש, תנועה מוגברת וביצועים עסקיים טובים יותר.

Facebook
WhatsApp
LinkedIn

מאמרים נוספים